Fidelity

Hej fina ni,

jag har en hel del i huvudet nu och därför är jag inte så aktiv på bloggen. Det blir förbättring från och med imorgon, promise. Jag sitter just nu med fyra examinationsarbeten i min seminariegrupp, som jag ska opponera på. Opponeringen är på torsdag men vill ha det klart ikväll för imorgon är det Greys! :)

Imorgon är det min sista dag på sjukhuset - det känns tråkigt måste jag säga! Tiden har gått jättefort och jag är så nöjd med allt jag fått göra och se. Otroligt intressanta och givande fem veckor!

Vi hörs kanske senare eller imorgon, ska försöka sova tidigt ikväll. Puss på er ♥

Sitter och njuter av Regina Spektor när jag fixar med arbetena. Underbar sångerska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback