Breaking Dawn Part 1

!!! - den var fantastiskt bra! Ni som ännu inte sett den måste ta och göra det. Jag tänker se den i veckan igen eller nästa, hade gärna sett den nu direkt efter om där gått fler föreställningar. Den var riktigt bra, bra bra bra! Kan inte förstå hur man ska behöva hålla sig ett helt år tills del 2 kommer på bio. Galet! Jag ska börja läsa böckerna vilket jag (sjukt nog) ännu inte gjort, och jag längtar redan tills sista boken del 2 - måste veta vad som händer. Men den lär bli ordentligt spännande. ÅHH! Se den! Edward var finare än någonsin. Tänk om man levt i hans värld. Mums!

Av någon konstig anledning kan jag inte lägga in filmer här längre men jag länkar till trailern ifall någon skulle missat den. Här kan ni se den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback