17 november

Hej mina kära! Idag har varit en sån där dag då jag påminns av att jag ler nästan hela tiden. Ni vet när humöret är på topp, och inte av någon speciell anledning utan bara för att man trivs.

Det började med att morgonkylan väckte mig ordentligt, man kan ju inte annat än att piggna till när det är så kallt på morgonen. Föreläsningen vi hade idag om psykisk ohälsa var så fruktansvärt bra, eller rättare sagt - föreläsaren var bra. Tre timmar kändes som en, och han var en sån som inte läste från Powerpointen som många gör, utan han bara snackade och jag tror att alla lyssnade lika intresserat som jag. Bra start! Däremellan satt vi allihopa längs ett långbord i matsalen och tog tiokaffet. Inget märkvärdigt det heller, bara så himla mysig stämning. Kändes vintrigt och som om julen snart är här. Sylle åt tre clementiner och bara lukten av dem är ju för underbar!



Efter föreläsningen och ett grupparbete så mötte jag upp fina Elin och så satte vi oss på Johans, som kan vara Jönköpings mysigaste café. Det känns lite som ett vardagsrum om ni förstår hur jag menar? Inredningen är klockren och fikat är så jäkla gott. Mys! Vi fortsatte ner på stan en sväng och fönstershoppade lite, innan vi mötte upp Emma vid Filmstaden. Biljetterna till Breaking Dawn del 1 är nu köpta - SÖNDAG! Längtar ihjäl mig!





Emelie! Visst är denna stolen fin? Tänkte på dig och din Rokokostil när jag såg dem.


Och My, kära My - jag tänkte givetvis på dig när jag såg denna godbit på Monki! Den ska du ha!



Har ni haft en härlig dag ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback