Nu vet jag!

Nu vet jag vet jag vill ha på mig nästa helg. Min kära syster ska firas med fyrverkerier (hade väl varit fint) och en underbar kväll tillsammans med ett underbart gäng tjejer. Denna fantastiska body från H&M måste jag bara ha. Jag får se hur den ser ut i butiken men om den är så fin som på hemsidan, så blir det den till en hög svart kjol och high heels. Älskar det blandade mönstret!




Sov gott mina vänner :) Nu ska jag ringa min man och säga godnatt sen kommer jag somna på röda. Är så trött!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

hi hi, det är ju min drömbody som jag önskat mig i födelsedags present!!! Visst är den fin, helt fab! <3

2011-03-16 | 14:17:41
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
Emelie Sjölin säger:

hi hi, det är ju min drömbody, har önskat mig den i födelsedags present. Visst är den underbar, heeelt fab! <3

2011-03-16 | 14:19:13
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback