You got a fast car

Nu är det färdigpluggat för dagen, kanske liiite lite läsning innan jag slocknar ikväll men nu - nu ska jag unna mig en tisdagskväll hemma hos Becki! Det var verkligen längesen vi sågs vilket inte är riktigt okej! För er som inte vet så är Rebeka en jättegullig Malmötjej som jag jobbat med i flera år, och som också pluggar här uppe. Så ikväll ska vi mysa till det :)

Jag gör mig (egentligen) iordning lite nu men kan inte låta bli att sitta och titta på en konsert med Tracy Chapman. En av mina favoriter, det var också väldigt längesen.. En liten walk down memory lane idag känner jag :). Fast car, Talking about a revolution, The promise och många många fler underbara låtar har hon gjort. Love 'em!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Mmm, ja vad bra den är <3 Alltså, det här med jobb är ju helt stört jobbigt haha (säger den förra detta arbetslösa) hi hi, helt slut efter 10 timmar på gustav idag, men göttiga pengar i Maj =) Men nu saknar jag dig för mycket, dags att ta sig neråt gumman!!

2011-04-12 | 21:24:59
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
Emelie Sjölin säger:

Mmm, ja vad bra den är <3 Alltså, det här med jobb är ju helt stört jobbigt haha (säger den före detta arbetslösa) hi hi, helt slut efter 10 timmar på gustav idag, men göttiga pengar i Maj =) Men nu saknar jag dig för mycket, dags att ta sig neråt gumman!!

2011-04-12 | 21:26:17
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback