7,8 km & 553 kalorier

Idag var jag duktig! Jag var ute och powerwalkade i 1,5 timme längs med Vättern, Jönköpings lilla hav =). Det känns inte som en sjö, den är verkligen gigantisk! Jag gick en bra bit bort mot Öster innan jag vände, och solen värmde mig med sina kvällsstrålar.

Alla restauranger och barer på Piren var öppna och folk satt på uteserveringarna - det såg så himla skönt ut. I sommar ska jag och mina Malmötjejer ta en weekend upp till Jönköping för här är så mysigt om somrarna! Så passar vi på att träffa mina Smålandstjejer också så att det inte blir en hel sommar utan dom!

Enligt min vän Nike+ gick jag 7,8 km idag och förbrände 553 kalorier. Alltid något! Får hålla igång såhär tills jag kan springa igen :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback