Onsdagshumör

Japp, det är en tråkig dag idag. Jag vet verkligen inte varför, men det mesta är tråkigt och jag är allmänt nere. Har inte gått bra med plugget idag för jag orkar inte, har inga krafter att ta tag i det igen. Jag har ont i halsen igen och har en hosta värre än en gammal tants rökhosta. Ringt läkaren och fått en tid om en vecka, vilket är bra. Måste få någon medicin så att jag kan komma hem till mamma och kisarna och allmänt kunna andas normalt..! Känns som att tårarna trängs bakom mina ögonlock men jag har egentligen inget att vara ledsen för. Buhu.

Nu ska jag ta med mig min musik och Nike+ ut på en promenad, och försöka tänka på annat. Powerwalk it is. Vi hörs väl senare antar jag! Ska försöka få lite gjort när jag kommer hem, intala mig själv att plugget är roligt.

Jag hoppas att ni har en fin dag allihopa! Kramar!


Längtar så mycket till sommaren nu!


Kommentarer
Anonym säger:

Usch din stackare, sånna dagar är så hemska!! Brukar ha några sådanna lite då och då, sen gråter jag en skvätt och tycker synd om mig själv. Egentligen utan någon särkillt bra anledning! Hoppas powerwalken och musiken hjälpte ditt humör att rycka upp sig lite iaf! Kram

2011-04-27 | 18:47:53
C säger:

Åh tack du söta. Det värmer! Och det hjälpte lite, skönt att rensa tankarna och andas in lite frisk luft! Musik gör ju det mesta :) hihi. Hoppas att du har det bra rara du! Kram!

2011-04-27 | 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback