Tentakaos





Hej vänner :)
Idag fick det bli linne och kjol, dock med strumpbyxor men ändå! Vi har haft en riktigt skön dag här i Jönköping. Nu har vi 17 grader och solen skiner fortfarande! Love it.

Jag gick ju ner till Munksjön imorse och pluggade där några timmar men sen kom det så mycket folk så jag hade svårt att koncentrera mig! Så resten av dagen har jag suttit hemma i Emmas trädgård och myst i solen och pluggat pluggat pluggat. Tentaångesten föll på plats idag. Har typ panik nu. Men det finns inte så mycket att göra mer än att fortsätta plugga... Hatar tentastressen - man mår ju verkligen dåligt av det!


17 grader, strålande sol och en underbaring.

Nu blir det en timmes pluggpaus, ska duscha av mig och laga något gott.
Sen fortsätter jag några timmar till ikväll :).

Hoppas att ni har en myyysig dag! Puss!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, underbart! Vilken fin bild på Kevin =) Han är så söt den lille parveln! hi hi

2011-04-18 | 18:45:09
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
C säger:

Hihi jag vet, han ser inte ut som 1.90 där iallafall!! Bilden är från Malta :)

2011-04-18 | 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback