Supermysig dag!

Hej mina vänner!
Nu blir det ett snabbt inlägg för jag ska till Lilla torg om en stund och ut på dejt med min kära. Vi ska sitta på någon av uteserveringarna och dricka gott vin och äta, sen kommer Kevins kompisar dit och förmodligen Emelie också, så det blir nog en helkväll på lilla!

Vi har haft en supermysig fiskedag, älskar naturen! Vi åt glassbåtar och Kevin drack en iskall öl när vi låg i gräset och slappade. Underbart!

Därefter hämtade jag Malin och så körde vi mot stan och satt i Slottsparken och käkade lunch med mamma och Emelie och tog emot denna underbara sol.





Hihi, fina tröjor - måste ju göra reklam för Sportfiskegiganten ;)





Vi hörs senare eller imorgonbitti! Ha en trevlig kväll!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback