Påskhelgen

Jag tog inte med min kamera någonstans i helgen utan tänkte att det räckte med Emelies bilder. Men så glömde jag lägga över bilderna och ta med mig dem hit, så jag har fått sno bilder från Emelies blogg. Tack Emeliewoo :)!

Så nu blir det en himla massa påskbilder från en underbar helg! Jag har ju uppdaterat lite under helgens gång men inte så mycket bilder så här kommer dem!

Torsdag: när vi hade skrivit tentan käkade vi på En italienare & En grek, godaste pizzorna!, och så fick tjejerna påskägg av mig. Därefter åkte jag ner mot älskade Malmö och hade en mysig torsdagskväll med mamma, Emelie och Kevin (och lånade pappas bil över helgen - har saknat att köra bil!!)



Min lilla hårboll som tyvärr gör mig allergisk.
(Ska till läkaren igen och be om bättre medicin för vanliga allergitabletter hjälpte inte
- jag måste ju kunna mysa hemma i sommar!)

Fredag: Jag och Kevin fiskade hela morgonen och förmiddagen och hade en sååå mysig dag i solen, jag var dessutom grym på att kasta. Enligt Kevin, och det får man ju lita på eftersom han är grym på riktigt :P.






Våren är så underbar!



Mys!

Senare på fredagen hämtade jag upp Malin, Emelie och mamsi för en lunch i Slottsparken. Vi käkade kebab och falafel - hur gott som helst.



När vi kom hem satte vi oss på balkongen med ett par glas rosévin - efterlängtat kan jag säga!
Sen mötte jag upp min snygging på Lilla Torg, vi satte oss på Piccolo Mondo och käkade och drack några glas rosé där. Sen blev det Victors och så kom Emelie, Krille och Thelin förbi och vi avslutade kvällen på Hipp med resten av gänget.










Lördag: Då körde vi till Ystad med tre näsdukspaket, Bafucin och Ipren. Gynning hade ju konstutställning, och mamma, Emelie och jag hade en mysig dag och det var tur att jag följde med trots att jag var sjuk.




Efter Ystad körde mamma oss till pappa där grillen stod redo, vinet på kylning och solen värmde. Malin och Kevin var också där och vi hade en alldeles för trevlig kväll tillsammans innan det bar av mot stan till Krille, lite mer vin och förfestande för att sen avsluta på dansgolvet.







Hemma hos Krille


Emil serverar Tequila




Söndag: Vi firade påsk hos moster först på dagen och sen bjöd farmor & farfar på restaurang nere vid Ribban, där är så himla mysigt. Därefter åt vi jordgubbar med glass hemma hos dom. Mysmys!








Sommar!

Måndag: Efter många pussar och kramar lämnade jag Kevin för att träffa mina tjejer en sista gång innan jag åkte till Jönköping igen. Fanny hade varit i Båstad hela helgen så jag var glad att jag hann träffa henne en stund på måndagen! Vi åt frukost på Bagericaféet i en underbar morgonsol och sen shoppade vi lite innan vi lämnade stan.



Det blev ett långt inlägg men så såg min helg ut! Har ni också haft en mysig påskhelg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback