Nighty-night

Japp, tro det eller ej. Men jag ska faktiskt gå och lägga mig! Duktig jag är va?!
Så klockan är ställd på 6.00, då ska jag stiga upp förhoppningsvis pigg och glad, för sen ska det pluggas! Klockan ett ska jag slinga håret, eller ja - fylla i lilla utväxten.

Hoppas att er start på veckan varit toppen. Jag måste lugna ner mig för jag har fått jätteont uppe i magen och det får jag alltid när jag stressar. Känns på ett speciellt sätt. Inte alls skönt. Så jag försöka att inte stressa upp mig imorgon. Ååårh, jäkla tentastress.

Sov gott kära ni ♥!

Pussar & kramar.


Kommentarer
Anonym säger:

Du måste vara rädd om magen... Jag fick magkatarr eller början till det när jag pluggade för något år sedan och fast jag inte är stressad på samma sätt eller alls lika ofta så känner jag alltid av det dagen efter jag festat. Så var rädd om dig så du inte får samma problem som jag. Sen vet jag också hur OTROLIGT svårt det är att inte stressa. Men försök söta du!

2011-04-19 | 12:19:37
C säger:

Tack kära du som kommenterar! Jag försöker att inte stressa, men det slår liksom på av sig själv hela tiden. Jag har också haft magkatarr innan och det är inget att leka med. Har allmänt känslig mage så har faktiskt (tro det eller ej) samma problem efter jag har druckit alkohol, så jag tar alltid tabletter varje gång jag ska festa! Inte roligt med magstress-problem. Men vad gullig du är som skriver, tack :) sitter faktiskt hos frisören nu för att tänka på annat för att orka plugga hela kvällen sen. Stor kram till dig!!!

2011-04-19 | 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback