Matlagning på gång!

Ja det blev en sen middag idag. Har helt glömt bort att äta! Känner inte av hungern när jag fokuserar på plugget. Dock ingen bra diet att prova för förr eller senare kommer huvudvärken krypandes.

Men det blev iallafall en enkel pastasallad med lite av det jag hade hemma. Pesto (som vanligt), tomater, färska champinjoner och majs. Och fetaost för att lyxa till det :)! Jag gjorde lite extra så nu har jag till en matlåda imorgon också - perfekt!

Ska möta Anna på biblan vid nio, eller strax därefter. Får se hur trötta vi är imorgonbitti! Men det är ganska mysigt att plugga om man gör det tillsammans. Biblioteket är så fint och ljust så där kan vi lika bra sitta, annars får jag ingenting gjort. Som nu till exempel, sitter och bloggar och lagar mat istället.. :P





Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Det ser ju nästan ut som den riktiga salladen! =) You go girl!

2011-04-17 | 13:29:04
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback