Måndag - elfte april tvåtusenelva

God morgon! :) idag är jag uppe tidigare än nödvändigt egentligen, vi börjar inte förrän klockan nio men jag måste till en vårdcentral ( för första gången sen jag flyttade hit), jag ska kolla upp om jag gått och blivit allergisk. Igår när jag kom hem från min löprunda fick jag en jättejobbig hosta och hade svårt att svälja salivet, och det lät som ett visslande ljud när jag andades - och med tanke på att jag blivit jättekänslig mot mina katter hemma hos mamma det senaste halvåret så kan det vara lika bra att testa mig, kanske är vårpollen som spökar? Nej, ska jag äta frukost och klä på mig! Hoppas att internet funkar på min dator i eftermiddag! Trevlig dag kära ni :). Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback