Home, sweet home ♥



Home Sweet Home! Nu är jag hemma hos mamma! Ängdalavägens fåglar kvittrar och mina små katter är som tokiga på balkongen. Max välkomnade mig med protest och jag fick mig en liten tass. Haha, så mysigt så! Men resan gick bra och det är skönt att vara hemma! Körde hem pappa när han hämtat mig och sen körde jag till mamma för vi ska ha bilen i helgen, det var så längesen jag körde och den känslan är obeskrivlig! Älskar att Köra bil med musiken på och speciellt nu när det är så härligt väder. Nu ska jag umgås med min mamma och syster och ikväll ska jag pussas . Pusskalas hemma hos Kevin! :) vi hörs säkert senare igen. Puss! Ha en skön kväll fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback