Håkaaan-sjuk

God kväll kära ni! Kom hem från jobbet för nån timme sen, fick stå i baren ikväll igen =). På väg hem från jobbet mitt bland alla förfestande ungdomar på bussen satt jag och lusläste lite bloggar, och lyssnade på Håkan vilket jag gjort hela dagen - för jag är grön av avund på alla lyckliga människor som fått se, höra och njuta av honom idag på Mejeriet. Och mitt i min låtsaskonsert via mobilen ringde Anton och Benne från Mejeriet och lät mig ta del av konserten några minuter! Det lät helt underbart!! Jag hade velat vara där! Men jag är ganska nöjd med telefonkonserten ;). Har lyssnat på "Nu kan du få mig så lätt" och "Jag har varit i alla städer" - och ni som inte hört de, snälla gör det! http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Dsv&hl=sv&gl=SE#/watch?xl=xl_blazer&v=ewEI3WwlaSA - Lyssna och njut! Nu måste jag sova för det är en lång pluggdag för mig imorgon! Kraaamar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback