Dylan it is

God morgon!
Det var inte alls meningen att jag skulle ta en sovmorgon idag. Jag var uppe vid sju, och sen därefter vet jag inte vad som hände. Vaknade med en hemsk huvudvärk och halsen är tjock igen, har svårt att svälja. Jag ringde till läkaren när jag piggnat till och de ska ringa upp runt halvett. Konstigt system! Man lämnar sitt telefonnummer och så säger de vilken tid de ringer upp, istället för kösystem.

Så det har inte blivit någon morgonpowerwalk, men jag tänkte få lite pluggat först sen tar jag en lunchpaus och går ut en sväng, är så sugen!

Hoppas att ni har en mysig morgon. Jag käkar frukost nu, scrambled eggs, och ska börja plugga farmakologi. Wish me luck! Bob Dylan är givetvis med idag!

Puss!


Min favoritbild! Den här har jag som tavla i mitt rum. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback