Blondie

Hej hopp!
Solen skiner och så gör även jag. Jag har försökt att inte stressa upp mig mer än nödvändigt idag. Jag kan faktiskt inte göra mer än mitt bästa! Så nu ska jag istället plugga med ett lugn i kroppen, finns inte så mycket mer att göra! För ju mer stressad jag blir inför tentan, desto mindre får jag in. Blockerar hela hjärnan känns det som!

Efter frisören satt jag nån timme till i trädgården med Emma och läste. Mysigt mysigt! Är så tacksam för all sol som ges nu! Sol sol sol!

Jag är nöjd med håret faktiskt :) Blev lite ljusare än innan och utväxten är borta. Provade en ny frisör idag som Hanna går hos och dit ska jag verkligen gå i fortsättningen. Älskar när man hittar rätt frisör!


Uuunderbar vårdag! Nästan sommardag när det är vindstilla :)


Osminkad och fräknig. Gillar när de första fräknarna tittar fram! :)

Ett av många favoritlinnen från Thailand! Run DMC.

Nehe, om man skulle ta och fortsätta plugga. Jag har ju inget bättre för mig så... Hihi. Försöker hålla humöret uppe! Vi hörs ikväll mina vänner! Pussar!


Kommentarer
Angelika Alm säger:

Jättefin i håret!!! Perfekt nu inför sommaren jue ;)

Kram!

2011-04-19 | 17:47:18
Bloggadress: http://nisseliv.blogspot.com/
C säger:

Tack Angelika!! =) KRAM!

2011-04-19 | 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback