Äntligen!

..har jag internet på datorn igen. Trots att det är bra med en iPhone som kan styra upp i princip allt som har med internet att göra, så är det mycket lättare att blogga och fixa med skolpapper härifrån datorn! Så äntligen :).

Jaha, vad hittar ni på ikväll då? :) Jag har precis legat utslagen med Emma i hennes säng, och bläddrat mellan kanalerna men vi såg mest på En unge i minuten. Dessa små liv! Jag kan inte nog beskriva hur mycket jag längtar efter att vara färdigutbildad barnmorska och få jobba med det varje dag!

Jag snackade med pappsi en stund innan och vi bestämde att han ska hämta mig på skolan på torsdag när hans möten är klara, och så ska vi köra iväg och handla nåt gott och laga middag hemma hos mig. Blir en trevlig torsdagkväll :)!

Allergitabletterna har verkligen sänkt mig idag, energin är obefintlig. Hehe, gnäll gnäll.. De vanligaste biverkningarna var faktiskt att man blir trött och allmänt nere, så jag ska ta de på kvällen så att den tröttheten förhoppningsvis håller sig till natten för jag behöver verkligen vara pigg om dagarna för pluggets skull!

Jag fick ett sjukt sug efter att kolla genom våra gamla studentbilder, det var alldeles för längesen! Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback