Morgonhumör

God morgon!

Jag har sovit så himla gott hela natten! Ibland undrar jag varför det är så, att man vaknar på rätt sida den ena morgonen, men ibland på helt fel. Det är märkligt. Det kan vara för att jag drömde så himla mysiga drömmar hela natten :). När jag stigit upp satte jag på lite Sex and the city och åt en alldeles för god frukost, vilken bra start på dagen!

Nu är det dags för en snabb sminkning och så ska jag använda min nyinköpta Brown Sugar från Make Up Store. Jag har haft den en gång förut när Fanny, Vera o Claudia gav mig ett helt set med olika nyanser, när jag fyllde 18! Den höll länge men nu var det dags för en ny. Jättefin färg, älskar den! 


Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback