En städad garderob senare..

Äntligen klar! Hade nog kunnat städa lite fortare än så här många timmar men jag har tagit mig tid att käka lunch med mamma till lite Vänneravsnitt.. Jag är världens sämsta på att slänga saker, precis som pappa! Jag tänker alltid "Nej men detta har jag användning för nästa säsong.." men så har jag tänkt i flera år nu så det var dags att skänka bort ett par plagg.

Blev inte så mycket som jag tänkt mig men jag fyllde åtminstone en stor Malmborgskasse med kläder, allt från tunna sommarjackor, en kavaj jag sytt själv som jag aldrig använt :P, kjolar, linnen, varmare koftor och några klänningar. Glömde skriva innan att det är farmor och farfar som har ett litet projekt i kyrkan, att de ska samla in kläder och annat roligt till barn i Lettland som de haft kontakt med. Farmor har även ringt till Karamellkungens huvudkontor :P och fått dem att skänka vars en godispåse till varje barn, så nu får 120 barn o ungdomar lite julklappar med godis och kläder!

Det är en riktig lättnad att ha garderoben städad, nu ser jag ju vad jag har för kläder! Tror alltid att jag inte har några kläder men visst har jag det.. alldeles för många. Men som sagt, jag har svårt för att göra mig av med vissa plagg... en hel kasse måste vara ett steg mot rätt riktning!

Jag är så avundsjuk på Fanny som ska till fotbollsgalan ikväll! Jag vill också beundra snygga fotbollskillar...



Kommentarer
ida säger:

Fin blogg du hade :)

2009-11-10 | 16:23:00
Bloggadress: http://frallanmedost.blogg.se/
ida säger:

Ja men håller på att ändra om den lite :) så får se när den blir klar om den blir finara :D

2009-11-10 | 17:15:04
Bloggadress: http://frallanmedost.blogg.se/
mois säger:

jätte fin blogg! =)

kommentera gärna mitt senaste inlägg, om vad jag ska skriva om i bloggen, har just skaffat så skulle vara gulligt med förslag!

2009-11-17 | 19:07:02
Bloggadress: http://mooisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback