Nygräddade scones

Min dag blev inte alls så busy som jag beskrev tidigare! Det var meningen men varken jag eller Malin mådde bra imorse efter vaccinationen igår, det regnade och jag hade ett helt rum att ta tag i. Så stan, resebyrå och andra ärenden fick vänta. Vi har lite tid på oss fortfarande :)

Efter en lugn dag kände jag mig laddad för vårt vanliga mys! Idag åt vi inte sallad utan nygräddade scones som Malin bakade. De blev suuupergoda! Nykokt te, smör och ost till det =) och givetvis pepsi max... Grey's var riktigt bra idag, annorlunda och spännande! Älskar Dereks och Merediths relation nu, de är så fina med sitt post it-äktenskap hängandes över sängen.

Nu är det nog dags att sova känner jag.. tidigt för att vara jag men imorgon är det jobb som gäller. Börjar 12.30 och stänger 19.15, ganska skön arbetsdag. Får jag hoppas! Ska jobba med en jag inte träffat tidigare så det blir spännande :).


Sleep tight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback