Busy day

Lyssnade på Långa nätter när jag hade tänkt somna igår, men ironisk nog blev det en väldigt lång natt. Kunde inte alls somna, jag som annars kan sova precis hur, när och var som helst! Men idag känns det inte alls så mycket i armen, skönt :).

Idag ska mamsi och jag på några ärenden, för att sen möta upp min lilla älskling Malin så att vi kan bli färdiga med vårt resebyråbesök nångång! ;P Vi har varit så sega med det men nu börjar det faktiskt närma sig... eller ja, 3,5 månad kvar man tiden går fort! Eftersom det blir jobb för oss båda i hela december och en bit in i januari får vi fixa det nu.

Vi hade tänkt ställa jobbiga turistfrågor och höra med dem vilka platser som ligger närmst varandra och vilket vi sist ska besöka innan vi åter åker mot Bankok igen för att sen åka hem osv... Transporter, kostnader, närmsta hotellet till vår flygplats i Bankok. Kan nog vara vettigt!

Sen ska jag träffa mamma igen och åka till Jysk, se om vi fyndar nåt idag. Oh, jag har bestämt mig för hur jag vill göra mitt rum men det är lite crazy så jag vågar inte skriva nåt än. Det går inte att förklara! haha

Ikväll är det myskväll med Grey's som vanligt, älskar onsdagar! ♥

Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback