091124

God kväll!

Undrar om jag inte håller på att dra på mig en förkylning.. det kommer inte så lägligt! Eller det är kanske bättre nu än i december då jag jobbar mer!

Igår när jag skulle sova kom febervärken krypande och jag låg o huttrade, gnällig som få! Sov dåligt inatt och vaknade (knappt) av att Josefin från jobb ringde mig. Tredje gången vaknade jag till, och for upp ur sängen o ringde genast upp henne. Hennes son var sjuk så jag hoppade in och jobbade idag, seg som en gammal gumma.. Vi hade leveranser precis hela tiden och den sista blev jag klar med tio minuter innan jag stängde!

Fick även lite goda nyheter angående mitt jobb efter jul men kan inte avslöja något riktigt än.. Det är för tidigt men jag är iaf på jättebra humör nu! :)

Lön på torsdag (ett par pass från Stippes från förra månaden) och lön från Lundbergs på fredag. Hoppas faktiskt på att vara ledig på lördag för då blir det en dag i stan. Minns inte när jag sist var i stan en lördag, gud så mysigt!

Idag slängde jag på mig mysiga jobbkläder,
lösa chinos till en större skjorta och en kofta jag hittade gömd i garderoben! :)

 

Trevlig kväll!
Kraaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback