I'm alive.

Här har jag ju inte varit på ett bra tag.. 

Trots sparningen inför Thailandresan i vinter har jag unnat mig lite småsaker av lönen, bl.a ett mullvadsgrått nagellack som jag letat efter länge nu, hittade det perfekta från Isadora faktiskt =).

Sen visade Malin mig ett par svarta pumps från Nelly eftersom hon vet att jag är i behov av ett par, men på samma sida hittade jag de jag provat på Cha Cha för längesen som inte finns i min storlek längre, men de fanns faktiskt på Nelly, yeeeij! Så de  blev det istället. sen är jag väldigt sugen på att beställa en klocka från asos som jag kärat ner mig i. Får tänka över det under kvällen.. men skorna kommer hem till mig om 2-3 dagar =), hinner alltså få hem dem innan jag åker till Emelie i Danmark!



Kommentarer
F A N C Y säger:

Tack så mycket sötnos =) Ska på lämna CV och sånt på Vero Moda imorgon för Frida rekommenderade mig dit och de behövde en till!!! Hoppas så att jag får det!! Måste verkligen ses snart!!

2009-08-05 | 16:32:13
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback