Min lilla pärla

Nu är klockan mycket, igen =) men nu håller jag på att stresspacka ner mitt rum. Vi har fått tillgång till lägenheten redan på fredag, en hel vecka för tidigt vilket innebär att vi kan försöka köra dit så mycket så möjligt innan den riktiga flytten nästa fredag, den 18e. Så denna natt ska jag ägna åt nerpackning! Har redan fått ner det mesta, har en massa småsaker som ska ner nu. Får bli en kartong märkt med "mix n' match"...

Ikväll var det till min stora besvikelse inte Grey's eftersom de tydligen har säsongspaus. buuhu! Malin kom inte hit idag för det var ont om salladspengar och hon hann ändå inte se en längre film ikväll =) så Emelie kom hit från pappa en stund och så åt vi sallad med mamsi. Emelie mådde risigt och ville hem o sova så mamma och jag såg en film på tv - I hennes skor, med Cameron Diaz bland annat..

Jag förväntade mig en halvbra komedi som var sådär, lagom lättsedd.. Men det visade sig vara en riktigt fin film om kärlek, svek, syskonbråk, stark vänskap... and so on. Och uppenbarligen var jag på väldigt känsligt mood idag för jag grät o grät! haha, som en öppen kran. Så kan det vara ibland, men det var en väldigt fin film!

När jag kom in på rummet och fruktade över vad som väntar mig denna natt satte jag mig här istället vilket är ganska ovanligt... Och jag blev så syster-ig så det var knappt sant! Emelie och jag har alltid, ända sedan hon gav mig mitt första gosedjur på BB - isbjörnen Isidor :), varit bästa vänner. No matter what. Vi har naturligtvis också haft våra bråk och tråkiga stunder men det som gör oss så bra, är att hur envisa och jobbiga vi än är mot varandra så löser vi alltid våra problem. Det finns inte att vi inte pratar med varandra!

Nu har hon ju bott i DK i snart två år vilket har haft sina nackdelar, men jag har varit där ett par gånger och hon har kommit hem minst lika många. Det slog mig att jag kanske inte säger tillräckligt ofta hur mycket jag verkligen älskar henne. Och nu är hon hos pappa och jag kan inte smyga in på rummet o störa som jag alltid kunde förr, o gosa ner mig bredvid henne i soffan. Det ska jag göra imorrn! :P Så, ursäkta för ett känslosamt inlägg men det behövde komma ut. Emelie, du är den raraste människa jag känner och jag hade aldrig varit den jag är idag, utan dig! ♥

Var tvungen att lägga in några bilder, och många av de lyckas va från samma kväll i Herning förra året. Men den kvällen var en av de roligaste och bästa vi haft. En del fula, en del söta och även drägg-bilder från Stippesnätterna :)!


Du är så jäkla fulsöt när du är på det humöret, LOVE IT!

Detta var sist jag var i Herning för en mys-weekend

Kommentarer
Sarah säger:

Va?! Förstår inte, ska ni flytta??

2009-12-10 | 16:14:58
C säger:

Ja, det ska vi. Kan berätta mer nästa gång vi ses, har hänt så mkt de senaste tiden som jag gärna kan ta med dig, o inte här.. :) kram gumman!

2009-12-10 | 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback