If only my wife was this dirty

Hej hopp :)

Jag är obegripligt trött just nu, och ännu mer obegripligt är att jag fortfarande inte lagt mig...

Men, imorse drog mamma upp mig tidigt, hann sova 4½ timme inatt pga packning o städning! Men vi fick kört en himla massa saker till det nya boendet för imorgon får vi nycklar till lägenheten så då ska det in ännu mer. Fyllde källarutrymmet idag, alltid en början.

Efter det åt vi en god lunch och så blev jag så sugen på träning mitt i detta mysiga regnväder, så jag tog bilen och lyckades flirta med mig Fanny också. Riktigt skönt idag! Unnade mig 20 min i solen efteråt också, känner mig alltid mycket fräschare då. Och så fick jag tvättat mitt hår vilket jag inte brytt mig om de senaste dagarna.... jag vet, vad äckligt - men det såg inte alls orent ut men idag var det dags!

När vi hämtade bilen på parkeringen utanför Friskis, (läs: den fruktansvärt smutsiga "vita" bilen) så hade någon varit så rolig o skrivit en liten textrad som gav både mig o Fanny ett gott skratt: "If only my wife was this dirty..."


Haha, vi stötte på John o Axel på gymmet och det var ganska solklart att det var deras påhitt, vi hade kul åt det. Har fortfarande inte tagit bort det! Tänkte att mamma också kunde få sig ett skratt imorgonbitti..

Imorgon drar decemberschemat igång och det blir jobb, jobb, jobb, jobb, jobb alla dagar minus två tror jag. Ja, och så julafton o nyårsafton såklart för då äre stängt. Sen i januari börjar jag i Malmö på Södra förstadsgatan istället för i Lund, skönt att slippa de långa bussturerna!

Sängen kallar och jag somnar.
Sweet dreams ♥

Kommentarer
mia säger:

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback