UNDERBAR HELG

Hej!
 
Nu har älsklingen åkt tillbaka till Malmö och jag har suttit och pluggat sedan han åkte. Det är alltid lika mysigt att ha honom här men alltid precis lika jobbigt när han åker härifrån igen.. Men denna gång känns det lättare än vanligt för jag vet att följande tre veckor kommer vara fyllda av plugg innan kursen är slut, och därefter kommer jag ner till Malmö och planerar att stanna tio dagar hemma. Så tre veckor tills vi ses igen är ju inte så farligt!
 
Vi har haft en underbar helg tillsammans, med strålande solsken och klarblå himmel hela helgen. Igår käkade vi lunch med Elin, Anna, Emma, Jonas och Robin vilket var hur trevligt som helst =) Sen tillbringade vi kvällen här hemma med god mat, godis och Melodifestivalen och det var faktiskt väldigt kul att Robin vann, det var han värd tycker jag! Efter Mello såg vi The Impossible, den där filmen som handlar om en hel familj som överlevde tsunamin. Jag grät mig genom hela filmen men den var helt klart värd att se. Väldigt bra!
 
Nu måste jag hoppa ner i sängen och sova, klockan ringer 5.30 imorgon! Hoppas att ni haft en fin helg. Kram ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback