PINK BRANDY 825

Hej godingar!
 
Vilken helg vi har.. fullspäckad med plugg! Jag är så trött om morgnarna att jag känner mig som en zombie som duschar, sminkar mig och äter frukost sovande. Men det går iallafall, bara några dagars slit kvar att stå ut!
 
Idag har vi suttit på biblan sen 8.30 men just nu snurrar det mesta i huvudet, det är för många läkemedelssubstanser och receptorer som ska hållas reda på och biverkningarna därefter... Så ikväll ska vi därför ta en pluggpaus och fira Annas födelsedag! Hon fyller 23 idag och bjuder på middag och mys. Det behövs!
 
Ikväll kör jag på ett vårigt läppstift som jag glömt bort att jag hade, jag hittade det igår. Älskar färgen! Det är från Max Factor och heter Pink Brandy 825 =).
 
 
 

Kommentarer
F A N C Y säger:

Världens finaste du <3

Svar: Åh, tack älsklingen! <3
Cecilia Elin

2013-03-23 | 17:51:00
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback