MY HEART GOES BOOM

Hej på er!
 
Japp, träningsvärken har umgåtts med mig hela dagen. Har jobbat idag och fått känna att jag lever haha.. Jag skäms över att jag är så otränad. Bra att åtminstone få kvitto på att träningen gjorde någon nytta igår ;).
 
Usch idag är ingen rolig lördag.. har suttit med plugget sen jag kom hem och är måttligt trött på det. Blir en heldag imorgon också. Om en dryg vecka har vi första tentan, sen den andra två dagar efteråt. Så nu är det bara att bita ihop! I den pluggpaus jag just tagit var jag tvungen att lyssna på underbara Miss Li. Tycker om allt hon gör, särskilt My heart goes boom. Grym!
 
Nej nu måste jag skriva lite till sen är det sovdags! Hoppas att ni har en lite trevligare lördag! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback