MÄNNISKOR MED STORA HJÄRTAN

Hej!
 
Idag var det sista praktikdagen, den avslutades med en mysig fika med alla sköterskor, arbetsterapeuter och sjukgymnaster. Cupcakesen gjorde succé =)!
 
En av patienterna som jag träffat varje dag i sju veckor hade tydligen fastnat lite för mig och bestämt sig för att ge mig en tack/lycka till-present. Jag blev så förvånad och det berörde mig verkligen! Hennes man hade varit och handlat ett fint påskägg med massor av goda chokladägg. Hon sa att de hade köpt ett sådant till alla sina barnbarn och att jag givetvis också skulle få ett. Alltså, vilka gulliga människor! Jag har varit fullkomligt varm i hjärtat hela dagen efter det! En sådan tacksam gest får mig att längta ännu mer till sommaren då jag är färdig sjuksköterska!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback