A LITTLE BREAK

Hej på er!
Jag har av olika skäl inte orkat eller hunnit skriva något här, vi har så mycket nu och det har helt enkelt inte funnits någon energi till att skriva. Inte heller något särskilt spännande att läsa om för den delen! Men nu är jag här och jag har fått ny energi - solen lyser in genom fönstret och värmer mig. Jag älskar den första vårsolen! Jag hoppas att den är här för att stanna.
 
Sist jag skrev var nog innan vi skulle hälsa på Sofia i Göteborg, vi tog inte så många bilder under helgen men det kommer ett par här nere =). Göteborg är verkligen en mysig stad som jag egentligen inte känner, har aldrig varit där mer än Liseberg eller konserter förrän en gång i höstas och nu denna helgen. Väldigt trivsam stad!
 
 
Fia fixade mysfrukost till oss på morgnarna och det kändes som ett litet bed and breakfast. På söndagen låg vi i sofforna hela dagen och njöt av gamla tjejfilmer, bland annat Bring it on och Crossroads. Halsbandet på bilden köpte jag på Zara - love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback