PRESENTERNA

Hej! Jag skrev igår att jag skulle visa alla presenter jag fått och det ska jag göra! Tyvärr hann det bli mörkt innan jag kom hem från skolan så bilderna är inte så bra, de är dessutom tagna med mobilen då min kamera är hemma i Malmö. Meeen.. Presenterna är lika fina ändå! Utav mamma fick jag fina cocktailglas, böcker av Carolina Gynning som jag velat läsa, har hört mycket bra om dem, och även söta underkläder. Emelie hade köpt en sjukt snygg väska som jag velat ha sen innan sommaren och Blondinbellas två böcker, så nu har jag mycket att läsa =)! Anders gav mig presentkort på Zara, utav pappa, Anette och farmor och farfar fick jag födelsedagspengar. Malin och Fanny hade köpt en biljett till mig till Housefestivalen Big Slap som ska vara i Malmö i augusti, sååå roligt! Av Elin fick jag ett ljus från Voluspa med doften Ebony & Peach, min favorit, samt två par örhängen och en jättesöt tunn ring. Det blev en hel del presenter och jag är så himla glad för allt. TACK! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fanny säger:

Såå mycket fint!! Älskar väskan :)

2013-01-23 | 22:41:50
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se
Fanny Johansson säger:

Vad har du för kamera? :)

Kolla gärna in min nya fotoblogg, skulle bli så sjukt glad! Kraam ♥

Svar: En Nikon D60! =)
Cecilia Elin

2013-02-10 | 18:26:35
Bloggadress: http://johfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback