A BEAUTIFUL DAY

Hej käraste ni!
Idag är det min dag, jag har fyllt 23 och är ytterligare ett år närmare 30. Varför just 30 känns som en sorts gräns vet jag inte, det bara gör det. Tankarna om 30 är väl att saker och ting i min omgivning kommer att se väldigt annorlunda ut från idag, eller åtminstone som jag föreställer mig det. Vilket i sig känns skrämmande just nu, åren flyger förbi!
 
Min dag har iallafall varit helt fantastisk, en bättre födelsedag skulle jag vilja säga. Dagen började med att Elin hämtade upp mig och vi gick till skolan, hade intressanta föreläsningar från 9-16.30 och var måttligt trötta efter en heldag. Under dagen har jag blivit gratulerad och fått mängder av kramar vilket alltid är lika trevligt. När vi var på väg ner från våning 9 gick vi och planerade vad vi skulle laga för förrätt till födelsedagsmiddagen som vi skulle ha hemma hos Elin och Jonas ikväll, och mitt i planeringen ryckte jag till för att jag tyckte mig se mamma i ögonvrån. Det var det också! Mamma, Emelie och Anders stod alltså mitt i skolans entré och hade kört från Malmö för att överraska mig på min dag. Konstigt nog var min första reaktion tårar, de bara kom, jag var så glad men jag kunde inte förstå att jag kramade dem just då, just där, just idag. Så himla mysigt!
 
De tog med mig till min favoritrestaurang, En italienare & En grek och bjöd på middag och sedan åkte vi hem till mig och åt kladdkaka och en morotstårta som Elin och Jonas hade med sig. Jag fick dessutom mängder av presenter vilket jag inte alls förväntat mig idag! Jag kände mig som ett barn på julafton. Jag fick så många fina saker, tänkte visa dem mer imorgon för nu är klockan mycket och jag måste snart sova. Jag fick även presenter av Fanny och Malin, pappa och Anette och farmor och farfar, som hade skickat med dem upp för att jag inte skulle vara utan - så himla fina är ni. Som sagt, jag visar presenterna imorgon! Jag är så lycklig som har så fina människor i mitt liv. Tack ♥
 
Igårkväll öppnade jag ett kuvert som kommit från Malin i Holland, tack!
 

Kommentarer
F A N C Y säger:

Amen visa presenterna då!! :P

2013-01-23 | 16:30:37
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback