♥ VALENTINE ♥

Idag har det varit en torsdag i kärlekens tecken. Vi har ju praktik nu och hos alla de gamla patienter vi varit runt hos idag har det varit mycket kramar och snälla ord. De är ju för goa! Tänk vad okända människor kan lysa upp ens dag. När jag hade slutat hämtade Elin upp mig och så handlade vi med oss massa goda ingredienser hem och lagade en underbar pasta med en kryddig tomatsås med lök, vitlök, massvis av kryddor och chili och räkor till det. Med riven parmesan ovanpå. Sååå gott! Det var Emelies tips som hon och Elin (Skåne-Elin) skulle laga hemma ikväll. Vi åt oss proppmätta och fyllde sedan på med popcorn och choklad. Eftersom Jonas jobbar ikväll och min kärlek finns i Malmö passade det utmärkt att fira med min fina vän istället.
 
Vi såg Hangover och pratade i timmar och det var en precis lika mysig kväll som alltid. Jag hade köpt med mig lite choklad till Elin, en väldigt enkel liten present men jag måste bara visa vilket seriöst paket det blev! De som jobbar på Anna K gör alltid så himla fina presenter, nästan så att man inte vill packa upp dem när man får presenter därifrån. Älskar pappret de använde idag! Och så var det bara lite choklad hihi.
 
 
 
Detta lilla hjärtekort låg och väntade på mig i brevlådan idag, från min fina syster. Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback