16/2

Jag känner mig som en gammal skruttig gumma som är såhär trött om kvällarna. I och för sig är klockan snart halv tolv men ändå, det är ju lördag! Efter att ha gått upp 5.30 i två veckor nu är jag skittrött i hela kroppen så idag har det varit en lugn lördag. Sov till nio, käkade frukost i lugn och ro och gick sedan ner mot stan och jobbade fyra timmar på Gina. Det är alltid lika härligt att jobba där för det får mig att tänka på precis allt förutom skola och plugg och att träffa mina söta kollegor är alltid lika kul =). Perfekt extrajobb! Däremot är det alldeles för lätt att kära ner sig i alla nya vårkläder... farligt.
 
Nu ska jag faktiskt hoppa ner i sängen och kika på någon mysig serie och sen sova. Träning och plugg står på schemat imorgon. Tänkte börja med en timmes promenad precis som igår och idag och sen efter plugget ska jag och Hanna på yoga. Yoga känns som det perfekta träningspasset att avsluta en vecka med. Härligt!
 
Puss på er sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback