MIN UNDERBARA HELG

Hej på er! Jag hoppas att ni haft en fin helg!
 
Jag har varit i Malmö sen i torsdags och inledde min helg tillsammans med min kära pojkvän. Det var så underbart att träffas igen efter nästan sex veckor ifrån varandra. Det är alltid lika bra när vi ses, inget undantag denna helgen förutom att han var otroligt förkyld och febrig, stackaren. Hoppas att jag inte hunnit bli smittad...
 
I fredags var jag på två intervjuer i Malmö och båda kändes bra. Jag ska ringa och prata med de olika cheferna i veckan och höra hur det blir, håll tummarna för mig! Därefter åkte vi till farmor och farfar och fikade och sen mötte vi upp Fanny och Malin i stan och hade några mysiga timmar där. På kvällen lagade vi wok hemma hos Emelie och igår var vi först hos pappa och Anette på dagen, käkade brunch och värmde oss vid brasan. Igårkväll firade vi mig med tjejmiddag och sen fest hos Emelie och slutade kvällen ute på stans dansgolv. Idag har jag hunnit mysa med mamma också som bjöd på semlor. Härlig helg! Önskar bara att den inte tog slut så himla fort. Men förhoppningvis kan Kevin komma hit om fyra veckor, ska bli så mysigt!
 
Jag fick jättefina presenter av alla igår, tänkte visa dem imorgon för nu måste jag sova. Praktik 7.30 imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback