Onsdagar när de är som bäst

Idag har jag varit igång hela dagen, är helt slut i både kropp och knopp. Har jobbat ett extrapass på Gina idag, kort och effektiv dag, många kunder och mycket att göra så det var kul! Efter jobbet var Emma och jag duktiga i några timmar med C-uppsatsen eftersom jag ska hem i helgen, men man blir verkligen helt slut i huvudet..
 
Har avslutat denna långa dag på bästa sätt: hemma hos Elin med vansinnigt goda varma mackor med berg av pålägg - skinka, salami, ketchup, pesto, tomater, champinjoner, lök och ananas. Vi såg New Moon, andra filmen av underbara Twilightserien, vi räknar ner till den stora premiären av Breaking Dawn II. Kan verkligen knappt vänta! Elin fyller år imorgon så hon fick en liten för tidig present ikväll, ett litet Voluspaljus. De doftar gudomligt!
 
Nej nu måste jag sova, imorgon ska vi upp tidigt och åka till Göteborg över dagen. Ska bli SÅ mysigt och skönt att släppa skolan för en dag. Sen fortsätter jag ner mot Malmö imorgonkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback