Maskerad i Malmö

Det har varit dåligt med uppdatering här från helgen men det blev en spontantripp till Malmö i fredags. Vi satt på biblioteket och var så trötta och kom verkligen ingen vart med vårt arbete så vi bestämde oss för att lägga ner det för helgen. Och sen tidigare har jag varit bjuden till Emma och Emils 25-årsfest i Malmö som var igår, men jag tackade nej för att jag inte kunde komma ner från Jönköping, trodde jag. Men så fick jag ett ryck och ringde Emma och det var okej att jag kom ändå, så jag sprang hem från biblan och köpte bussbiljetter och en timme senare var jag på väg till Malmö.
 
Varken Emelie eller Kevin visste att jag kom ner, så jag överraskade Kevin i fredagskväll och kunde hålla mig hela lördagen också och överraskade Emelie på festen ute hos Emma. Det var maskerad och med tanke på att jag var så sent ute hade jag inte förberett mig, men jag fick låna en french maid-kostym av Emma här i Jönköping och så köpte jag till vissa tillbehör, vilket till slut blev ganska bra! Emelie var Jack Sparrow, klockren och bäst av alla tyckte jag!
 

Mr Sparrow!

Nadja kom också i en french maid-kostym! =)

Emelie och André var stiliga!

20-tals-Louise och Jack Sparrow =)

80-tals-Emma.

Emil och Jimmy - Austin Powers och Pingu.

Pamela Anderson i all ära..

Smurf och nyckelpiga

Ladies!

Värdparet! Tusen tack för en kanonkväll! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback