Inspiration: Kök

När jag flyttade in i min lilla lägenhet för drygt 1½ år sedan, som också var min första lägenhet, blev den ganska snabbt blommig och flickig. För det första har jag en stol i vitt/rosa/rött med rosmönster, och de andra runt bordet är svarta. Den syns såklart mycket och därför är stämpeln över min lilla lägenhet blommig. Det kom in blommiga grytvantar och handdukar, och rosa/vit-rutiga därefter. Jag känner att jag har tröttnat och behöver en förändring. Men stolen får stanna, jag älskar den detaljen i lägenheten! Det andra rosa/blommiga ska tonas ner och framförallt vill jag ha in starkare färger i köket. Svart/nougat hade varit fint i mitt kök, så jag är på jakt efter det nu. Hojta till om ni vet något fint någonstans! =)
 

Dessa hittade jag hos Pappelina! De kostar 145 kr/styck, ska försöka hitta någon i den stilen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback