En lyxig tisdag!

Balsam för själen skulle jag vilja kalla våran tisdagkväll. Herregud vad mysigt, och så skönt att släppa allt som har med skola att göra. Elin och Fritte stod för middagen ikväll och det bjöds på rödbetor och chevre med pinjenötter till förrätt, en krämig risotto med färsk svamp till chorizokorvskivor med färsk sparris till huvudrätt, och något av det godaste jag smakat till efterrätt -  minns inte vad receptet innehöll riktigt men det var en cheese cake-liknande blandning med digestivekex i botten, en krämig blandning av turkisk yoghurt med hemmagjord kolasås och rostade nötter ovanpå. Herregud vad gott! Till detta serverades vin och underbart sällskap såklart. Helt klart en lyxig tisdag!
 
Nu ska jag sova och ladda batterierna inför imorgon. Vi ska öva inför en redovisning vi har på torsdag, med opponering på ett annat arbete också. Så det är verkligen dags för sängen nu.
 
Hoppas att ni haft en minst lika mysig tisdag som jag.
Sleep tight ♥
 
Sista bilden lånad av Anna =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback