Sommar!

Imorse när jag gick till Emma för att skriva ut lite papper, så möttes jag av en helt fantastisk morgonsol och parken glittrade mellan alla gröna löv. Jag älskar sommaren! Dessvärre lovas det sämre och kallt väder i veckan vilket jag tycker att vi kan hoppa över. Nu har man ju plockat fram sommarkläderna och låst in alla varma plagg. Ge oss en riktig sommar nu, tack!

Idag har jag varit flitig, förenat nytta med nöje och pluggat ute i solen. Tog med mig en filt, en lunchlåda och en iskall Pepsi max. Hur skönt som helst i solen! Min söndagskväll kommer att bestå av plugg så vi lär nog inte höras mer här. Men trevlig kväll, hoppas att ni haft en skön helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback