Vår i Malmö

Som alltid så pausar jag från bloggen när jag är hemma, men jag har alltid lika mycket att skriva om sen när jag är tillbaka i Jönköping! Vi har haft en underbar helg hemma, alla tjejer samlade i Malmö och det blev många fina dagar tillsammans. Kevin åkte tyvärr till London i fredags men vi hann pussas lite i onsdags och torsdags!

För att göra en långhelg kort så har jag hunnit med massor - frukostmys hos farmor & farfar, middag med pappsi, restaurang och stanmys med mamma, invigning av Starbucks, ölkväll med vännerna hos Tobbe, en heldag i stan med tjejerna i lördags som sen fortsatte med matlagning, vin och dans hela kvällen hos Emelie - och till sist hamnade vi på Etage och dansade natten lång. Vi avslutade en fantastisk kväll och natt med nattmat från Stippes, i soffan framför Vänner, tills vi låg och halvsov allihopa. Jag visar min underbara helg i bilder istället! Har ni haft en bra helg ni med? :)
















Tack för en fantastisk helg mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback