Sleepless

img_1819 (MMS)

Jag har svårt för att somna idag.. Klockan är jättemycket och jag ska snart gå upp. Med brist på sömn så kom jag att tänka på hur mycket jag längtar till sommaren, så jag satte på några låtar med Håkan Hellström och blev helt sommartokig! Jag tänker omedelbart på sommar när jag lyssnar på hans musik. Han är fantastisk. Jag längtar till de tidiga sommarmorgnarna som vi avslutar med några fina Håkan-låtar, innan vi går hem med sandalerna i handen efter nattens dansande som gett oss skoskav. Jag längtar efter alla de morgnar när man är som mest nöjd med gårdagen och när hela staden börjar vakna till liv, och fåglarna är morgonpigga med sitt kvittrande. Finns det något mysigare? I bästa fall avslutar vi en helnatts dansande med ett tidigt morogondopp innan det är dags för sängen. Herregud vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback