Tillbaka

Nu är det väldigt längesen jag var inne på min blogg, det har inte funnits någon motivation till att skriva. Efter sista inlägget och den tentan vi skrev, åkte jag hem till Malmö och morgonen efter började jag jobba på sjukhuset och har sen dess jobbat heltid. Det är dock ingen ursäkt för att inte skriva här men det har bara blivit så, det har hänt mycket och bloggen har fått vänta.

Hur som helst trivs jag väldigt bra på Kvinnokliniken där jag jobbar, på gynavdelningen. Det är helt annorlunda än vad jag tänkte. Allt är så spännande och det är många olika sjukdomar och tillstånd som jag inte förväntade mig. Framförallt har det varit roligt att arbeta med så många olika kvinnor i alla åldrar. Nu har jag jobbat sju veckor när denna veckan är slut, bara tre kvar. Sen har jag två veckors sommarlov innan terminen börjar igen, det ska bli sååå skönt och välbehövligt! Vi funderar på att köpa en sista minuten, tjejerna och jag. Vi får se vad som finns!

Så, premiärinlägget är skrivet och nu ska jag skärpa mig med uppdateringar.


Kommentarer
Lyckolina säger:

Roligt att du är tillbaka, har kikat in här lite då och då :)

2012-07-19 | 21:20:06
Bloggadress: http://lyckolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback