Tentastress

img_6911 (MMS)

Det har varit en lång dag idag! Plugget hänger som en tyngd på axlarna och jag vill bara ha tentan överstökad. På torsdag efter tentan åker jag direkt hem till Malmö för en helg med de bästa skåningarna som finns. Jag längtar! Hur seg jag än är ikväll så är jag ändå inte trött. Så jag ska utnyttja kvällen till att plugga så mycket jag bara kan tills jag somnar. Just nu håller Bono mig sällskap med sin fina stämma, love it. Har tänt ljus i lägenheten för att höja plugghumöret - funkar en liten stund iallafall :). Sov så gott mina vänner, vi hörs imorgon! Kramar


Kommentarer
mysan säger:

Haha tack underbara fina du! Längtar till lördag sååå mycket! <3

2012-01-17 | 17:45:15
Bloggadress: http://valleedelarmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback