Spontanköp: Resa!

Jag har aldrig varit en sån som spontanshoppar, för om jag gör det så ångrar jag mig direkt och lämnar tillbaka det. Men... Jag och Malin satt och pratade igår om hur tråkigt det är för tillfället i Sverige. Grått och trist! Så vi köpte en sista minuten-resa till Egypten, Sharm El Sheikh! Vi har aldrig varit i Egypten någon av oss så det ska bli spännande. Det är det mest solsäkra stället att åka till just nu sägs det, så det känns ju bra.

Vi bokade flyg och hotell var för sig för att få det riktigt billigt och vi hittade en hemsida som jag måste tipsa er om, för de har så himla låga priser på hotell. Vi har bokat ett 5-stjärnigt hotell med all inclusive, hotellet har en privat strand nedanför och 8 pooler, 4 resturanger och vi får gratis solstolar och även handdukar till stranden - allt detta för bara 1500 kr/person/vecka, inklusive transfer till och från flygplatsen.

Det känns overkligt bra det här. Ibland ska man ha tur! Så bokade vi flyg vid sidan av och de enda som var billiga var från Ving! Så för hela resan inklusive försäkringar och allt så kommer vi betala ungeför 3700 kr, känns som ett bra pris! Åh vad jag längtar!! Gå in på lowcostholidays hemsida och kika där, otroligt billiga hotellpriser! Vi har även pratat med en tjej från hemsidan i telefon, väldigt hjälpsamma så om ni ska boka är det lika smidigt att ringa dem :).






Bilder från hotellets hemsida!

Nu måste jag plugga! Tenta på torsdag. Hörs senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback