Powerwalk

Hej mina vänner ♥

Detta är tentapluggandets helg. Såå himla omotiverad till mer plugg nu. Eller iallafall i denna kursen, det känns som om den varit tre månader lång. Det har den inte.. men vi började med den innan jul och hade två arbeten att göra över jul & nyår och nu på torsdag har vi tentan. Jag längtar tills den är över för då ska jag hem till Malmö och fira min födelsedag :).

Igår var jag ute på en riktigt skön powerwalk runt Munksjön! Jag hade egentligen tänkt springa men mina benhinnor är inte helt okej så det fick bli en ordentlig promenad istället och det gjorde inte lika ont. Funderar på att ge mig ut idag också men det är -4 grader och blåser helt galet ute vid sjön. Så vi får se. Just nu städar jag lägenheten och sen ska jag plugga hela dagen!

Hoppas att ni har haft en fin helg :) En extra puss till min pojkvän som är kanonsjuk där hemma. Nu hade jag velat vara hemma med vätska och rostade mackor. Inte roligt att bli magsjuk. Så egentligen är jag glad att jag inte är hemma i lägenheten nu men den stackaren hade behövt någon som handlar till honom nu ju :P.

Vi hörs senare, puss & kram!





Allt gräs längs sjön hade frusit, iiiskallt var det där nere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback