Lite ledig tid

Hej :)

De senaste veckorna har varit så tunga och energikrävande och det har känts som att de aldrig ska ta slut. Igår skickade vi in vår rapport, idag granskade vi en annan grupps rapport, lämnade in granskningen och inatt skrev jag färdigt min individuella inlämning. Den ska vara inlämnad idag senast 23.00, den är färdig men jag ska bara läsa genom den för säkerhets skull en gång till. Imorgon ska vi träffas i gruppen igen och öva in ett rollspel inför torsdagens seminarium, vi ska iscensätta en situation mellan en sjuksköterska, läkare och chef. Detta betygssätts i betygskalan A-F som vanligt på tentorna. Kan bli intressant.

Däremot är jag "ledig" nu framtill imorgonbitti så jag tänkte köra ett städryck här, eftersom mamsi kommer på fredag (gud vad jag längtar efter kvalitetstid med mamma!) och sätta på några avsnitt Vänner. Vännerhumorn behövs idag känner jag, mer än andra dagar!

Hoppas att ni har en fin tisdag, min känns lite rutten just nu av olika anledningar men det löser sig förhoppningsvis alltid. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback