If we ever meet again

Minns ni den låten med Katy Perry och Timbaland? Igår när jag tog mig an lägenheten och storstädade kom den helt plötsligt på och jag fick så sjuka nostalgikänslor och började dansa runt här som en galning. Vi lyssnade sönder den när den kom ut. Hur som helst, det är så märkligt att musik kan kopplas så starkt till minnen. I detta fallet väldigt bra minnen! Vi gjorde oss alltid iordning hemma hos Fanny, drack omåttligt med rosévin, fortsatte till TGI och köpte alldeles för dyra drinkar och sen dansade vi nätterna långa på Hipp. Längesen jag var där nu! Då var Hipp the place. Saknar de kvällarna med tjejerna, speciellt nu i vintermörkret! Vi gör ju allt det där fortfarande men just då var det så intensivt med många underbara kvällar på kort tid. Nu längtar jag till sommar!! ♥









Kommentarer
F A N C Y säger:

Längtar!! Såå bruna och fina vi var!

2012-02-22 | 21:17:11
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback