Storhandling

Första skoldagen är avklarad och det var så kul att träffa alla igen! Skolan var full av studenter, både nya och gamla. Det var en mjukstart idag med genomgång av kursen och lite information, imorgon börjar vi med att göra en projektplan inför kommande C-uppsats.
 
Efter skolan kom Elin och hämtade upp mig och så körde vi till ICA Maxi och storhandlade, det underlättar verkligen att handla med bil. Så mycket som jag fick med mig idag hade jag aldrig orkat bära hem själv. Tack vännen min!
 
Nu tänkte jag faktiskt ta mig till IKEA, lite smått rastlös här hemma. Regnet öser ner men jag bara måste köpa gardinstänger så att jag kan få upp mina gardiner som bara ligger här hemma. Stay tuned!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback